24 września 2011

Jesienny stroik z nasturcji.

Dostałam w prezencie śliczny bukiecik z nasturcji. Jak na kwiaty cięte stały wyjątkowo długo ale widziałam już, że czas ich się zbliża. A ja jestem bardzo sentymentalna i niechętnie wyrzucam całe bukiety do śmieci. Zwłaszcza te, które dostaję od mojego grafika. Jednak w nasturcje nie suszą się tak ładnie jak róże (których kolekcja zaczyna mnie zasypywać- ale na to mam już pomysł). Na pomoc przyszła mi genialna inspiracja z instrukcją,  którą znalazłam tutaj. Niestety płatków nie miałam tyle żeby uformować serduszko, ale myślę, że pierścień również wdzięcznie wygląda ;)


Nie chciałam specjalnie obrywać tych końcówek. Nadają one stroikowi objętości i swoistej fikuśności, a zestawienie ciepłych barw bardzo pasuje do jesiennych dni, które ostatnio są słoneczne i przyjemne.

Bardzo optymistyczne się zrobiło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz